«Հանդիպում Գրքամոլների հետ»

2013-12-06 4040

Այսօր` դեկտեմբերի 6-ին «Բուկինիստ» գրախանութում տեղի ունեցավ «Հանդիպում Գրքամոլների հետ» միջոցառումը: Հանդիպմանը ներկա էին գրախանութի ընթերցասեր հաճախորդները, Գրքամոլ նախաձեռնության ներկայացուցիչները և մեր Գրքամոլ հյուրերը: Միջոցառումից րոպեներ առաջ Կենտրոն համայնքը որոշեց հաճելի անակնկալ մատուցել մեզ, ինչի արդյունքում հոսանքազրկվեց գրեթե ողջ Կենտրոն համայնքը, այդ թվում՝ Բուկինիստ գրախանութը: Եվ սա մեզ հնարավորություն տվեց տարբերվելու և հանդիպման սկիզբը սկսվեց շատ բացառիկ կերպով՝ մոմերի լույսի ներքո, ինչն ինքնին շատ գեղեցիկ էր ու հետաքրքիր: Հանդիպման սկզբում Գրքամոլ Նախաձեռնության ներկայացուցիչները մասնակիցներին ծանոթացրին «Գրքամոլ» էջի ստեղծման պատմությանը, իրենց նպատակները, զրուցեցին որոշ ծրագրերի մասին՝ որոնք մոտ ապագայում ցանկանում են իրագործել և այնուհետև ակտիվ շփում սկսվեց ներկաների հետ՝ ակտիվ հարց-պատասխանով: Ներկաները կիսվեցին իրենց սիրելի գրքերի մասին տպավորություններով և խորհուրդներ տվեցին միմյանց, թե ինչ գրքեր հատկապես կարելի է ընթերցել: Այնուհետև հանդիպման ընթացքում տեղի ունեցավ վիկտորինա, որտեղ մրցում էին ներկաներից ձևավորված «Раскольников» և «Փոքրիկ Իշխան» թիմերը: Պատասխանելով մեր կողմից տրվող հարցերին` ստացան անակնկալ նվերներ` կուտակային քարտեր «Բուկինիստ» գրախանութի և գիրք՝ «Գրքամոլ» նախաձեռնության կողմից: Շնորհակալություն ենք հայտնում բոլոր մասնակիցներին ներկայության և հետաքրքիր օրվա համար: Հ.Գ. Սա Գրքամոլ Նախաձեռնության կողմից կազմակերպվող առաջին միջոցառումն էր: Հետագայում կլինեն նման միջոցառումներ ևս` նախատեսված ավելի լայնածավալ լսարանի համար:   Նկարները դիտելու համար այցելեք հետևյալ հղումով՝ «Հանդիպում Գրքամոլների հետ-նկարներ»

Դիտեք ավելին Այլ բաժնում

մեկնաբանություններ