Վարդգես Քալանթարյան «Կորած օրագիրը»

2015-12-12 34163

► Տղաներն անզոր ու թույլ էակներ են, բավական է միայն աղջիկը թեթև ժպտա, և նրանք ամեն ինչ մոռացած կվազեն…

► Ինչքա՜ն քիչ բան է մարդուն հարկավոր երջանիկ լինելու համար,և ինչքան հաճախ այդ բանը մենք չենք հասկանում:Մենք դժբախտություն ենք համարում մի չնչին հոգսը,թեթև հոգնածությունն,ինչ-որ  դատարկ բանի պակասը՝ մոռանալով,որ երջանկությունը հաճախ հենց դրանցից է կազմվում.չնչին հոգսից,թեթև հոգնածությունից,ինչ-որ  դատարկ բանի պակասից...

► Պետք է հեռանալ միայն ծայրահեղ դեպքում,երբ ամեն ինչ ճշտված ու պարզված է,իսկ հեռանալուց հետո չպետք է ետ նայել…

► Ուշադրության կենտրոնում լինել բոլորն են ուզում,ուղղակի տարբեր ձևերով են անցնում կենտրոն տանող ճանապարհը:

► Բոլոր մտերմությունները չեն կարող դառնալ սեր ու հասնել մինչև վերջ,շատերը մնում են կես ճանապարհին.մարդիկ իրար ճանաչում են,մարդիկ հիասթափվում են իրարից և հեռանում են:10,երբեմն 20 տարվա ամուսիններն են բաժանվում,այնպես որ,եթե պետք է հիասթափվես,ավելի լավ է հիասթափվես հիմա,քան տարիներ հետո…Մի խոսքով,անկեղծությունից վնաս չկա,իսկ մնացածը ինքդ որոշիր...

► Ինչ հիմար բան է հիմարությունը...

► Ի՞նչն է սովորաբար մարդը թղթին հանձնում,դարձնում օրագիր:Իմ կարծիքով այն,ինչը չի ուզում ուրիշի հետ կիսել,իր համար ամենաթանկը,ամենանվիրականը,իր գաղտնիքների գաղտնիքը:Բացել այդ գաղտնիքը,այն էլ լսարանի առջև,նշանակում է մարդու մեջ սպանել ամենաթանկը, իսկ դա հավասարազոր է մարդ սպանելուն...

► Սիրտդ լեն պահի, Պարտիզան, մարդ ինչ անում է իր համար է անում:

► Մարդը շատ հեշտ է վարժվում հեշտին:

► Ամեն դատարկ բան ողբերգություն չեն սարքի:

► Գոռալը կամքի ուժի պակաս չէ. կամքի ուժի պակասը չգոռալն է, երբ պետք է գոռալ:

Հ.Գ. Եթե դուք ունեք մեջբերումներ` դուրս բերված այս գրքից, ապա կարող եք ուղարկել մեզ հետադարձ կապով:

Դիտեք ավելին Մեջբերումներ Գրքերից բաժնում

մեկնաբանություններ