Մարիո Վարգաս Լյոսա «Պանտալեոնը եւ այցելուների ջոկատը»

2021-05-20 1058

► Կարճ ասած՝ սելվայի զորքը աջ ու ձախ վրա է տալիս տեղացի կանանց,- շունչը տեղն է բերում, աչքերն է ճպճպացնում ու հազում է Վագր Կոլյասոսը։- Բռնաբարության անթիվ-անհամար դեպքեր են եղել, եւ ռազմադատարաններն արդեն ի վիճակի չեն այդչափ թափթփուկների դատել։ Ողջ Ամազոնիան իրար է անցել։

► Երեկ տեսա Ձեզ, իմ բարեկամ Պանտոխա, երեկոյան կողմ, Գոնսալես Վիխիլ պողոտայում զբոսնելիս, ծերանոցի մոտակայքում։ Պատրաստվում էի մոտենալ եւ ողջունել Ձեզ, բայց նկատեցի, որ այնքան հաճելի ուղեկից ունեք եւ այնպիսի գորովալից պահ եք ապրում, որ չմոտեցա, որովհետեւ ես կարողանում եմ զուսպ եւ հասկացող լինել։ Շատ ուրախ եմ, որ ճանաչեցի այդ չքնաղ օրիորդին, որի մեջքը գրկել էիք, եւ որն այնքան քնքշորեն կծոտում էր Ձեր ականջը։ Բայց եթե սա նրա սքանչելի տիկինը չէ,- մտքումս ասացի,- ապա այն անգնահատելի գա՜նձն է, որին այս գործունյա ձեռներեցը Մանաոսից է բերել տվել, փառահեղ անցյալ ունեցող այն կի՜նը։ Հրաշալի ճաշակ ունեք, սենյոր Պանտոխա, եւ իմացեք, որ քաղաքի բոլոր տղամարդիկ նախանձում են Ձեզ, որովհետեւ Բրազիլուհին երբեւէ Իկիտոս ոտք դրած ամենագայթակղիչ, ամենացանկալի կինն է, երանի՜ Ձեզ եւ զինվորներին։ Մորոնա լճի չքնաղ աղջամուղջը դիտելու՞ էիք գնում, հավերժական սեր խոստանալու՞ ձորակի պռնկին, որտեղ նահատակ մանկանն են խաչել, ինչպես հիմա մոդա է դարձել տեղի սիրահարների շրջանում…

Հ.Գ. Եթե դուք ունեք մեջբերումներ՝ դուրս բերված այս գրքից, ապա կարող եք ուղարկել մեզ հետադարձ կապով:

Դիտեք ավելին Մեջբերումներ Գրքերից բաժնում

մեկնաբանություններ